Menü
Ár:
2.899 Ft

Asmodee - Az elvarázsolt torony családi társasjáték , fém dobozban (DRE34368)

Ár:
2.899 Ft
Cikkszám: 4514006
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2022. augusztus 15.

Leírás és Paraméterek

Egy kis sztori: A hercegnő egy gonosz varázsló fogságába esett, aki egy toronyba zárta őt. Ráadásul ez a mágus jól el is rejtette a torony kulcsát a törönyhoz vezető út 16 rejtett mélyedéseinek egyikébe, amiket utána kis korongokkal le is fedett, hogy Robin, a kis lovag ne találhassa meg. Robinnak azonban segítenek a játékosok, és a szép hercegnő nem marad sokáig a torony foglya.
A játék célja tehát: megszerezni, megtalálni a kulcsot (mágneses bábuk lévén, a kulcs, ha a felette lévő kis korongra lépünk, kattan egyet), bepróbálni a kastély 6 zárjának egyikébe, majd ha nyitja a kulcs a zárat, kiszabadítani a királylányt. Ha nem nyitja, a kulcsot újból elrejti a varázsló, és újra meg kell keresni, de már legalább annyival előrébb vagyunk, hogy tudjuk, mert megjegyeztük, hogy a kastély melyik zárjába ne póbáljuk bele újra. Merthogy a kulcs megtalálásakor csak egyetlen egy esélyünk van kinyitni a zárat!
A varázsló némi előnyt ad, mert Ő a játéktáblához húzott kisebb elemről indul, majd másuik fel a táblára. de kell is az előny, hiszen Ő már tudja, hova kell mennie a kulcsért. De bárki is talál rá a kulcsra, beleillesztheti a torony hat zárjának valamelyikébe. Ha a kulcsot a megfelelő zárba dugják bele, a hercegnő kiszabadul, és attól függően, hogy ki próbálkozott helyesen, Robiné vagy a gonosz mágusé lesz. Ha a próbálkozás sikertelen volt, a mágusnak újra el kell rejtenie a kulcsot a táblán (fontos: kétszer ugyanoda sohasem rejtheti!), majd a bábuk visszaállnak a kezdőhelyekre, és kezdődik minden elölről.
A játékban a karakterek 2 dobókocka együttes ledobásával mozognak: azt, hogy éppen mennyit lép, és melyikük kezdi a mozgást mindig két dobókocka (szimbólum-, és lépéskocka) együttes értéke határozza meg. A játékosok együtt dobnak, majd az a figura kezdi a lépést, akinek a színe a szimbólumkockán megtalálható. A megtehető lépések számát a lépéskocka határozza meg. A lépéskocka előfordulhat, hogy eltérő lépésszámot jelez a mágus és a lovag számára.
Aki kinyitja a megfelelő zárat, annak kipattan a kastélyból a királylány, és megnyeri a játékot.

Játékosok száma 2-4
Játékidő 5 - 30 perc

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!