Menü
Ár:
4.500 Ft
3.825 Ft
Kedvezmény: 15%
Termék címkék: Alinea Kiadó, Vágási Mária

Marketing - stratégia és menedzsment

Ár:
4.500 Ft
3.825 Ft
Kedvezmény: 15%
Cikkszám: 66143
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2024. június 18.

Leírás és Paraméterek

A könyv rendszeres, normatív áttekintést nyújt a marketing főbb koncepcióiról, alapvető kérdésköreiról és eszközeiről, felvázolva a fejlődési tendenciákat is. A hagyományos megközelítésekhez képest tematikája kibővített: sok gyakorlati esetpéldát tartalmaz. A marketing aktuális ismeretrendszerét a fenntartható vállalati versenyképesség elvét szem előtt tartva tárgyalja. Kiemeli a stratégiai koncepciők és a tervezés szerepét, valamint a hatékonyságot növelő marketingmodellek és -módszerek jelentőségét. A könyvet elsősorban egyetemi és főiskolai alap- és a mesterszakokon folyó marketingoktatásban való alkalmazásra ajánljuk, de általánosan használható ismereteket nyújt már tapasztalattal rendelkező műszaki vagy gazdasági szakembereknek is.
író Vágási Mária
Kiadó Alinea Kiadó
Kiadási év 2007
EAN 9789639659179; 2014300002679
Kötés cérnafűzött, keménytáblás
ISBN 9789639659179
Oldal 440
Súly 0.85 kg
Várható szállítási idő 2 nap

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Hasonló termékek