Termékek Menü
0

Átvevőhely és szállítási információk

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

A www.pingvinjatek.hu oldalon megrendelt játékok, átvételi pontunkon díjmentesen átvehetőek. Az átvételi pontunk egyben játékbolt is, ahol lehetőség van, egyéb játékokat megtekinteni, megvásárolni. Fontos! A játékbolt önálló játéküzletként működik, ezért a webáruház oldalain megjelenő játékok árai, a bolti árainktól eltérőek lehetnek.

Az átvételi pont nyitva tartása:

Hétfő 9 - 18 óra
Kedd 9 - 18 óra
Szerda 9 - 18 óra
Csütörtök 9 - 18 óra
Péntek 9 - 18 óra
Szombat 9 - 13 óra
Vasárnap Zárva

Az átvételi pont elérhetőségei:

Cím: 2016 Leányfalu, Móricz Zsigmond út 167.(CBA mellett)

Telefonszám: +36 70 325 12 32

E-mail cím: portal [kukac] pingvinjatek.hu

 

Gls csomagpontok

A megrendelt árut a megrendelés visszaigazolása után futárszolgálat szállítja ki – előtte e-mailben értesítést küldenek. Szállítási díjunk Magyarországon egységesen bruttó 690 forint, amely csomagonként értendő, (Kivételes esetekben, amikor a termék mérete vagy súlya azt indokolttá teszi, extra szállítási költség kerülhet felszámításra, amelyről a termék aloldalán a leírásban illetve a megrendelés visszaigazolása során is pontosan tájékoztatjuk Amennyiben a fizetés készpénzzel történik a futárnál abban az esetben 150 forint utánvét-kezelési költség kerül felszámításra. A csomagok kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi. A kiszállítás a csomagpontokba munkaidőben, 9 és 17 óra között történik. 

 

Házhozszállítás Gls futárszolgálattal

A megrendelt árut a megrendelés visszaigazolása után futárszolgálat szállítja ki – előtte e-mailben értesítést küldenek. Szállítási díjunk Magyarországon egységesen bruttó 990 forint, amely csomagonként értendő, (Kivételes esetekben, amikor a termék mérete vagy súlya azt indokolttá teszi, extra szállítási költség kerülhet felszámításra, amelyről a termék aloldalán a leírásban illetve a megrendelés visszaigazolása során is pontosan tájékoztatjuk Amennyiben a fizetés készpénzzel történik a futárnál abban az esetben 200 forint utánvét-kezelési költség kerül felszámításra.

A csomagok kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi. A kiszállítás munkaidőben, 9 és 17 óra között történik,ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet praktikus megadni, melyen ezen időszakban elérhető a címzett. Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy. Ebben az esetben a csomagszámmal a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatát kell felkeresni a linken vagy a (+36 29) 88 66 70 számon (Hétfőtől péntekig 7:00 és 18:00 között hívható)

A rendelés során a Kosár > Adatok menüpontjánál található Megjegyzés rovatban érdemes minden olyan információt feltüntetni, amely a szállításnál fontos lehet. Például ha a kapucsengőn más név szerepel, vagy a csengő nem működik.