Menü
Ár:
3.900 Ft
3.315 Ft
Kedvezmény: 15%
Termék címkék: Szalay Miklós, Typotex Kiadó

Megtervezett érzés

Ár:
3.900 Ft
3.315 Ft
Kedvezmény: 15%
Cikkszám: 308744
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2024. május 14.

Leírás és Paraméterek

Mióta logó a logó? Mitől jó és miért értékes? És mi történik akkor, ha egy tervező grafikus nem a logótervezés fortélyaira keresi a választ, hanem a márkák belső működését firtatja? Nem lesz trendi, viszont megérti, hogyan hat az, amit tervez. Ez a könyv leás a vizuális érzékelés alapjaiig, körbejárja az identitás fogalmát, bepillant a márkák működési mechanizmusába, és rendszerezési sémát ad a tervezők, kreatív szakemberek kezébe. A vizuális identitás megtervezett érzés. A kreatív szakmákban tevékenykedők mindezt a márkafogalommal azonosítják. A vizuális identitás azonban többet jelent annál, mint amit a kreatív csapatok egy-egy márkába időről időre beleálmodnak. A társadalmi, személyes és csoportidentitásokat is gyakran a márkák kommunikálják, hiszen a márkák státuszszimbólummá váltak. Így - bár köztudott, hogy mindenki számára jól körülírható érzésről van szó - e könyv nem csak a személyre, hanem az identitást hordozó dologra és a kettő viszonyára is összpontosít. Elsősorban arra, hogy az identitáshordozó tervezettsége miként hat az egyénre és a társadalomra.
író Szalay Miklós
Kiadó Typotex Kiadó
Kiadási év 2018
EAN 9789632799995
Kötés ragasztókötött
ISBN 9789632799995
Oldal 216
Súly 0.33 kg
Várható szállítási idő 2 nap

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Hasonló termékek